Helmut är bäst!

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 3 december 2012 22:34

Kan ta några


1: Vi red ut och då travade vi sen så började Helmut galoppera i full fart, Robin Hood med som bar bakom mig och Helmut. Det var kul.


2: Vi skulle galoppera runt travbanan, i seg galopp, men Helmut hade andra planer, han stack i väg i full galopp, skenade alltså.


3: Sista dan på ridlägret var det tävling och när det var min tur så var han jätte pigg och började galoppera direkt.


4: När vi var på terräng banan så fick vi galoppera i vatten graven och då blev Helmut såklart blöt om benen och när vi skulle vänta på att göra en annan sak så la han sig ner och tänkte rulla sig. Man bara "Han sjunker"! Man trodde typ att han skulle dö!


Men det var några underbara minnen som jag kommet minnas hela livet !

Av Freia Vahsten Svennas - 3 december 2012 21:36

 

jag klappar en älg! <3


 

jag och Robin


 

jag kramar tomten


 

Linda,kommer inte ihåg vad hunden heter och jag


 

hunden


 

2 taxar


 

jag


 

jag


 

jag


 

Åsnor!!


 

2 getter!


 

2 kaniner


 

en gris


 

getter



Av Freia Vahsten Svennas - 3 december 2012 20:52

Jag är dålig på engelska men jag kan säga "I love you". Jag är dålig på matematik men du kan räkna med mig. Jag är dålig på geografi men jag vet att du bor i mitt hjärta.

Av Freia Vahsten Svennas - 3 december 2012 20:33

Idag hade vi prov på magnteter, jag tror att det gick bra. Sen följde Roxanna med efter skolan, och kollade på katterna! Och så var vi ett tag, sen kom Vilma. 

Har typ inget att skriva, men jag kanske ska åka och köpa julklappar idag, till djuren och så.

 

Av Freia Vahsten Svennas - 3 december 2012 07:20

Katterna sov hos mig hela natten, det var jätte mysigt! <3

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards