Helmut är bäst!

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 6 december 2012 23:23

Idag hann jag inte att skriva minnen med Dreamy, Joppe och Pärla men det var för att jag bakade och kom hem ganska sent.


Men i morgon ska vi inte ha någon vanlig skoldag. Vi har sovmorgon till 08.25 och då ska vi gå till kyrkan och vara där i en halvtimme. Sen ska vi gå tillbaka, och pyssla med lekis barna, det var därför vi bakade. För förra året bakade 9 orna till oss och det uppskattade vi så vi gjorde lika sant till lekis barnen.
Sen slutar vi kl 13.00=vi slipper musiken!


Och sen ska jag rida, vi ska hoppa!
Men nu måste jag sova, god natt

Av Freia Vahsten Svennas - 6 december 2012 22:39

 

Olle!


 

shire häst!


 

shire föl!

 

shire häst


 

shire häst


 

shire hästar


 

morfar (som är väldigt lång) och en shire häst!


 

Olle och någon annan hund


 

Jag och Pillan! (jag vet inte om Pillan lever längre,men hon var typ 33 där)


 

Pillan!


 

jag och Pillan!


 

Pillan!


 

får


  

jag och Pillan


 

får


 

Pillan och jag!


 

Pillan!


 

Pillan!


 

Huvudlöse jag och Pillan!


 

Jag och Jordi! (hon var 27 där och jag tror att hon är död)


 

jag och Jordi! (ps. Skrittade bara med henne)


 

Robin och jag sover..




Av Freia Vahsten Svennas - 6 december 2012 22:34

                                                  
                    MIN RIDHJÄLM!

Tar bild från hööks i stället.

 

 

Den är skit skön och verkar väldigt håll bar. Den sitter väldigt bra. Den här hjälmen hissar jag starkt!!



Av Freia Vahsten Svennas - 6 december 2012 22:20

Prado! <3

född: 2007!

Prado verkar ganska lugn för att vara en 5 åring. Och man vill inte riktigt hamna bakom honom i traven i alla fall inte med stor häst för han travar ganska segt. Men han brukar gå väldigt fint.

 

Av Freia Vahsten Svennas - 6 december 2012 19:19

Längtar till 13/12 för då ska Dreamy och Happy får nya skor och brodar! Så jag måste åka dit den 15 dec för det var ganska länge sen jag red henne och jag saknar ett rida henne. She is so wonderful! 


Men jag tror inte att jag ska hoppa något nu när det är så mkt snö. För vill inte riskera att hon trampar snett eller nåt. 


 


Av Freia Vahsten Svennas - 6 december 2012 19:16

Vilma och jag ska baka idag, till lekisbarnen för vi ska ha pysseldag i morrn. Fast jag vet inte riktigt när vi ska baka, har suttit i flera timmar och väntat. Fast Vilma ringde i alla fall för en stund sen och sa att det behövde handla lite saker.


 

min prins!



Av Freia Vahsten Svennas - 6 december 2012 15:46

I'm so happy!! För idag fick vi tillbaka provet om medeltiden! Man kunde få 37 poäng som högst! Och den smartaste i klassen fick 34, och jag fick 33 :D Så jag är jätte glad!!! 


Ps. bara en som är  med i tävlingen just nu, om det inte blir fler så lägger jag ner tävlingen. SÅ ANMÄL ER GÄRNA!

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards