Helmut är bäst!

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 8 december 2012 23:16

 

Rolle!


 

Rolle


 

Lakris!


 

jag och Rolle!


 

Choklad!


 

Lakris!


 

Rolle!


 

Lakris håla!


 

Hålan!


 

Kolan och Vitnos!


 

Kolan!


 

Vitnos


 

Vitnos!


 

Vitnos



Det var de sista bilderna jag hade. Så nu kommer det inga fler gamla bilder.

men hoppas att ni gillade alla bilder.


Av Freia Vahsten Svennas - 8 december 2012 22:48

Jävlar vad min pojke är duktig!!! Visste inte att han kunde hoppa så högt. När jag såg bilderna så ramlade jag av stolen. Fan vad duktig min Helmut är!!!!


 

 

fan vad duktig lilla Helmut är!!!


 


Av Freia Vahsten Svennas - 8 december 2012 21:55

Nu ska jag försöka göra en fin header, men kommer blogga efter det :)


 

my boy!

Av Freia Vahsten Svennas - 8 december 2012 20:18

Lapras

f

e.

u.

ue.

2001

Orchis Morio x


Gimmic RP

Fux


Kom till ridskolan 2004 från Gotland.

Det är ganska svårt att få fram honom i galopp. Han är islandshäst blandning med halvblod och han vill helst trava.

 

 


Av Freia Vahsten Svennas - 8 december 2012 18:16

Det var bra att jag inte skrev minnen med Pärla i torsdags för igår fick jag ett till.


                                                  
           


                                                  
                         Pärla


1. Igår när vi hoppade banan andra gången var hon så pigg, och jag fick mkt beröm. Kolla!

 

min ridlärare skrev detta! :)


2. När vi skulle rida med super korta stigläder så verkade Pärla tycka att det var super skönt att få ryggen fri. Hon såg jätte glad ut.


3. Tråkigt minne. När jag skulle ge henne en godis förut (hon är nafsig och väldigt matglad) så glufsade hon i sig hela min hand och höll fast den med sina tänder, sen när jag väl fick ut den sprutade det blod.


 

 

 

 



                                                  
                           Joppe!

1. När jag gosade med honom la han mulen på min kind.

har typ inga minnen.

 

 

 

 


                                 Dream Woman Laday "Dreamy"

1. När jag red henne första gången för ganska länge sen. Så red jag utan stigbyglar och hon är ganska skumpig. Och då började hon trava och jag gled av.

2. När jag hoppar med henne så tar hon i så mkt och det är riktigt kul.

3. Sist jag red henne så var hon så nervös och så började hon tölta och galoppera (hon brukar typ aldrig galoppera). Men det var faktiskt kul när hon töltade,och hennes galopp är mjuk.

 

 

 

 





Av Freia Vahsten Svennas - 8 december 2012 17:41

Dagens Outfit:

 



Dagens grimma:

 


Hanns sadel+dagens shabrak:

 


Hanns träns:

 


dagens humör: Han verkade glad


dagens hiss för Helmut: att han hade mat ett tag


dagens diss för Helmut: maten tog slut efter ett tag 


Dagens sötnos:

 




Av Freia Vahsten Svennas - 8 december 2012 17:25

När vi kom dit gick jag direkt till Helmut och kramade och hälsade på honom! Senm hängde jag upp mitt god jul-hjärta till Helmut, det stod "god jul Helmut", och sen en bild på honom. Och det blev bara en bild för först ville jag bara gosa med honom och sen när vi frös så gick vi in i sadelkammaren för det är varmast där. Och när vi skulle åka hem gick jag och tog ett kort på honom.

Det var så kul att träffa min prins!


 

love you! <3



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards