Helmut är bäst!

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 9 december 2012 20:44

Hej! Nu ska jag pyssla lite! Jag har gjort de här men jag ska göra lite fler ?

Av Freia Vahsten Svennas - 9 december 2012 19:02


Chippen Choplin "Joppe"!<3


f

e.

u.

ue.

1995

Chirac

Colombina

Abbé

 Brun


Kom till ridskolan 2001 från Enköping.


Joppe är som en levande gummiboll, han kan vara väldigt elastisk i kroppen när han kommer igång. Joppe får inte hoppa på grund av sina ben, men han är en riktigt fin dressyrhäst och utbildas på MSV nivå. Joppe kan allt från bakdelsvändningar till seriebyten och är en riktigt sammarbetsvillig häst och gör oftast som man säger åt honom. Joppe är startad upp till LA nivå med många fina placeringar och resultat.  Han är min favvo häst, och är väldigt snäll och gosig. 

 

Joppe

 

 

 

 



Av Freia Vahsten Svennas - 9 december 2012 16:04

Dagens outfit i hagen för Ina:

 


Inas och Teddys outfit på promenaden:

 


Dagens humör (Ina): Pigg och glad

Dagens humör (Teddy): Trött

Dagens hiss (Ina): Fick komma ut en sväng

Dagens hiss (Teddy): Fick träffa sin flickvän

Dagens diss (Ina): kallt och halt på vägarna

Dagens diss (Teddy): samma som Ina


Dagens sötnosar:

 

Av Freia Vahsten Svennas - 9 december 2012 15:55

Idag gick vi en promenad med dem, eller jag skrittade lite grann på Ina. Ina var jätte pigg! Men Teddy verkade ganska trött, så vi gick bara en liten stund med honom, och gick en lite längre stund med Ina. Och när vi gick ifrån Teddy så red jag en bit utan hjälm!! Och småtravade lite, och då bockade hon. Hon bockade förresten 2 gånger idag. Men det gick bra!

 

 

 

 det var några bilder, de andra 2 kommer i ett annat inlägg. Och egentligen skulle jag ta fler foton men min mobil dog för den tyckte att det var för kallt....


Av Freia Vahsten Svennas - 9 december 2012 13:31

 

Av Freia Vahsten Svennas - 9 december 2012 12:24

Snart ska jag och Vilma åka till Ina och Teddy. Det är svinkallt där så man måste ha typ 80 lager tröjor.

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards