Helmut är bäst!

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 10 december 2012 23:17

Nät jag jobbar matte och när jag skriver måste jag ha lugn och ro. Jag kan inte tänka när det är pratigt och skrikit. Och så glömmer jag bort uträkningen till ett tal eller vad jag ska skriva. Och det är så jobbigt för våran klass är skrikig och pratig. Vi har typ världens sämsta arbetsro.

Av Freia Vahsten Svennas - 10 december 2012 22:22

1. Jag hatar när någon tar saker av en. Och inte erkänner.
2. Jag hatar sånna som säger elaka ord.
3. Jag hatar fjortosar som ät skit kaxig.
4. Jag hatar när tjejer typ har en hamster i sitt rum och sprutar massa parfym där.

__________________________
Sen vill jag också säga att jag vet att det blev dålig uppdatering men jag har ibland inte så mkt att skriva om. Och ibland har jag inte tid eller något annat.
Men hej då!!

Av Freia Vahsten Svennas - 10 december 2012 21:37

Black Pearl "Pärla"!<3


f

e.


2002

Okänd

Svart


Pärla kom till ridskolan 2006 från Gotland.

 

Hon är väldigt rolig för närman spänner sadeljorden så tar hon fram öronen och ser jätte glad ut. Och när man tränsar glufsar hon i sig bettet. Hon är väldigt lat,men ibland helt plötsligt blir hon väldigt pigg.Hon är nafsig.


 

 


Av Freia Vahsten Svennas - 10 december 2012 21:26

När vi hade på glasyr på knäcke bröden (gjorde 14 st) så åt jag ganska mkt. Så är väldigt trött på glasyr.
Nyss gjorde jag matte läxan och innan det så åkte jag bob med Vilma. Så det är därför jag inte bloggat så mkt idag.



Caramias, Tottes, Magics, Loulous ,Joppes och Pärlas ska hänga upp de i morrn?

Av Freia Vahsten Svennas - 10 december 2012 07:41

Snart ska jag till cp skolan! Och måndagar är våran kortaste dag= skönt! Men när vi slutar måste jag hämta min matteläxa hos Johan och sen tror jag att Vilma och jag ska göra knäcke bröd som det står god kul på till några hästar! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards