Helmut är bäst!

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 16 december 2012 21:27

Bono! <3


f. 2007


Bono är stallets största häst.

När man kliar honom bakom öronen eller i pannan tycker han det är jätte skönt och somnar. Sen när man går där i från så sparkar han nästan sönder hela sin box.

 

Totte och Bono!



Av Freia Vahsten Svennas - 16 december 2012 21:21

Nu har jag kollat klart på Spirit var typ den miljonte gången jag kollade på den filmen!

Den äger!!!

Den är också väldigt sorglig. Man börjar alltid gråta när man ser den.

Det är den bästa filmen jag har sett.


-Spirit,my king!


Av Freia Vahsten Svennas - 16 december 2012 19:52

Ska kolla på Spirit nu.



Av Freia Vahsten Svennas - 16 december 2012 18:02


Astrolgen, när Darin sjunger.

 

Det här balsamet luktar jätte gott och så är det väldigt bra. Håret blir jätte mjukt och blankt av det.


 

De här byxorna är jätte sköna, töjbara och så.


 

 

Den här kattleksaken, tycker katterna är rolig, när man håller in den där knappen blir det en fisk i golvet.




 Jag dissar att jag inte kommer på något att dissa


Av Freia Vahsten Svennas - 16 december 2012 16:44

Vi pyntade mest i Teddys stall. För i Inas stall hade de redan pyntat, så vi hängde upp Chanels och Mennys knäckebröd sen gick vi ut till Inas utebox. Och hängde upp hennes knäckebröd och ett hjärta som det står "God Jul Ina" på. Och 3 julkulor. För det fanns typ inget ställe vi kunde hänga upp sakerna på. Blev tyvärr ingen bild på julpyntet men det får ni antagligen se någon annan gång. Men jag hann i alla fall ta bild på Teddy,Dreamy och Happy. När jag skulle ta kort på Ina vände hon bort huvudet, och då tog jag inget kort, sen när hon vände tillbaka huvudet så dog min mobil.


 

Happy! <3


 

Dreamy! <3


 

Teddy! <3


hej då!


































Av Freia Vahsten Svennas - 16 december 2012 13:02

De kommenterade på min blogg.

Och jag gick in på deras blogg, den är helt underbar!


Jätte bra uppdatering.

Jätte rolig att läsa.

Handlar om hästar.

Jätte mysiga bilder på deras ponnyer.


Den har blivit en av mina favvobloggar.

Älskar den där bloggen.

När jag läste första inlägget kunde jag inte sluta läsa.


Den bloggen hissar jag verkligen!! Shit vad bra alltså!!


Ni måste kolla in den!


http://syrrornaenstrom.blogg.se/




Av Freia Vahsten Svennas - 16 december 2012 12:02

Jag är med i http://syrrornaenstrom.blogg.se/´s blogg tävling.


Bilden jag tävlar med:


 


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards