Helmut är bäst!

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 17 december 2012 22:31

Det är så jävla omoget.
Det är väl inget fel på mörkhyade människor?

Och att de ska klippa bort massa scener ur "Kalle Ankas jul". Typ den där svarta dockan då blir ju inte Kalle Ankas jul lika rolig.

Sen får man ju inte heller klä ut sig till pepparkaka. Det är så larvigt. Undra om man får baka pepparkakor?

Nästa år kommer man säkert inte få köpa choklad kalendrar. För chokladen är ju brun om man inte ändrar till vit.

Sen får det säkert inte finnas bruna eller svarta djur. För det är såååååå rasistiskt.

Nä, men jag tycker de ska sluta hålla på så, det är bara omoget. Och man kan faktiskt inte hjälpa vilken färg man har på sin hy.

Och jag och många fler vill ha kvar de där sakerna de ska klippa bort i Kalle ankas jul. Det finns ju en facebook grupp som redan har fått flera tusen likes.


Av Freia Vahsten Svennas - 17 december 2012 22:05

Mahjong!<3


f

e

u

ue

1997

Magritte

Blondi

Ismir


Brun


Mahjong kom till ridskolan 2002 från Enköping.




Han är både snäll att rida och hantera. Han är utbildad LA i dressyr och hoppar hellre än bra. Han är tävlad i dressyr och var tvåa i Ridskole-DM 2009.


 


Av Freia Vahsten Svennas - 17 december 2012 21:37

Nu  har jag anmält mig!!! F*n vad kul det kommer bli,jag önskade såklart Helmut! Åsa anmälde också Vilma. Så nu finns det bara 4 platser kvar. Ska hålla tummarna ända tills de har gett ut en häst till mig på att jag får Helmut alltså :D


LÄNGTAR! FÖR TÄNK OM JAG FÅR SITTA PÅ HANNS UNDERBAR RYGG IGEN!


 


Av Freia Vahsten Svennas - 17 december 2012 17:52

Det finns bara 6 platser kvar på ridlägret jag vill gå på, på säva. Och jag måste anmäla mig för snart kommer det säkert vara fullt! JAG MÅSTE MÅSTE MÅSTE vara med. Jag ska önska Helmut då.


 


 

Lyckan att fått sitta på DIN underbara rygg!



 

Lyckan att få haft dig som egen häst i 6 dagar!!   



 

Om jag får dig på ridlägret 2013 blir jag lyckligast i världen.



Av Freia Vahsten Svennas - 17 december 2012 15:55

Jag har sett hela filmen hos Vilma och den är skit sorglig i början.


Här är part 1, när det är som sorgigast.


så sorgigt!! börjar alltid gråta när jag ser filmen.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards