Helmut är bäst!

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 19 december 2012 21:51

Tog inte så många foton,men. För jag ville mest vara med henne.

Först va vi med henne ett tag,men hon verkade vilja vara lite i fred.

Så vi gick och gav katten mat och höll på med en hö-sak. Sem kom det några tjejer och då lekte vi kurragömma.

Sen gick vi till Chamira igen, gosade lite.

Efter gick vi ut till hö-saken igen. Sen gick vi till sadelkammaren.

Innan vi skulle åka hem gick vi till Chamira. Och sa förväl till henne....


My heart is full of sorrow.


I won't forget you,never!


 

 

 

 

 

det kanske var sista gången jag såg dig idag...   




Av Freia Vahsten Svennas - 19 december 2012 19:31

och säga hejdå till Chamira,för kommer säkert inte hinna i morrn för då ska jag till Helmut.

 

Kommer alldrig vilja åka hem idag...


Kommer ta massa bilder också.



  det där är verkligen jag!!!

Av Freia Vahsten Svennas - 19 december 2012 18:30

Fråga: Är Helmut din häst?



Svar: Nej,det är han inte. Men önskar att han va det. Och om han var min skulle jag bloggat mer om honom.

Jag fick honom på ridlägret på säva. Och då blev jag helt KÄR i honom. Han är helt underbar. Och ibland brukar jag åka och hälsa på honom,när jag väl får stjus.


Hoppas du blev nöjd med svaret! :)


 


Av Freia Vahsten Svennas - 19 december 2012 17:45

Hej!


Ni vet min omrösning "Vad tycker du om min blogg ". Det är några som röstat, 9 styckna. 2 st på "Jätte bra". 1 st som röstade på "super dålig" (tror jag vet vem). 6 st på "bra".


Tack för att ni röstade! :)


Men nu tänker jag ändra fråga.


 



Av Freia Vahsten Svennas - 19 december 2012 16:21

Hejsan!


Tänkte bara säga att det vore roligt om ni kunde kommentera lite mer. För det är så himla kul att få kommentarer!

Statistiken ligger väldigt bra till,tack! <3


Men det vore kul om ni kunde kommentera mer också,så att både statistiken och kommentarer är   


Det går jätte fort att skicka en kommentar, namn,bloggen om man har någon,säkerhetskod och självaste kommentaren.


Skulle bli jätte tacksam om ni skulle kunna kommentera mer. Och då blir det roligare för mig att blogga också!


 


Om ni gjorde det skulle ni verkligen bli VÄRLDENS BÄSTA BLOGGLÄSARE!! (det är ni nu också)


Av Freia Vahsten Svennas - 19 december 2012 14:54

När jag kom hem gick jag in på facebook. Och då hade "åkerby" eller "Enköpings Ridklubb" som sidan heter skrivit såhär "Ridskolans Vackra Chamira åker till hästarnas himmel på fredag morgon så passa på att säga hejdå senast torsdag kväll......
Tack så mycket för dessa åren, Chamira!
"







Hon har ju varit sjuk ett tag nu...

Hon är också ganska ung, född, 2001.

Jag kommert verkligen sakna världens bästa Chamira!       


 

    




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards