Helmut är bäst!

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 2 november 2012 23:18

Här är de 5 viktigaste i mitt liv! 

LOVE YOU ALL! <3 YOU ARE BEST! 

 

Helmut!   

 

 

Magic!   

 

 

Teddy!   

 

 

Ina!   

 

 

Joppe!   

 

 

 

hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 2 november 2012 23:15

Favorit färg!

 


Lila! 



Rosa! 


Havsblå! 



hej då! 


Av Freia Vahsten Svennas - 2 november 2012 22:53

Om det inte synns, asså filmklippet för vet ej om det kommer upp gå in på denna länk! :)

http://www.youtube.com/watch?v=VNzCU_lW1fQ&feature=youtu.be



hej då! 

Av Freia Vahsten Svennas - 2 november 2012 22:21

Hej! 


Snart kommer videon upp ska bara klippa ihop 2 videor!   Alltså den på Joppe! :)



hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 2 november 2012 22:12

Hej! 


Nu har vi gått bus eller godis vi fick ihop väldigt mycket godis! Och nej vi sa inte godis ellerr straff vi vågade inte! Och vi fick väldigt mycket beröm för våran dräkt! :) Det var kul! Det var 3 st vi inte fick godis av och då tejpade vi igen brevlådan! Men här kommer bilder!


 

Dräkten

 

Dräkten,ridspöke! 

 

Godiset!

 

En till bild på godiset!

 

Och så fick vi en 5.a :)



hej då



Av Freia Vahsten Svennas - 2 november 2012 19:24

Hej! 


Snart ska Vilma och jag gå bus eller godis,vi ska vara ridspöken!! :) Eller ibland ska vi säga godis eller straff! :) 


Kommer en bild på dräkten! :) 

 


Av Freia Vahsten Svennas - 2 november 2012 18:23

Hej! 


Förlåt att jag inte bloggade igår kväll och tidigare idag,men jag hade inte tillgång till en dator!


Men idag så red jag vi hoppade som jag skrev. Vi hoppade bana och studs! Jag har inte så mycket mer att skriva. 

Video kommer i ett annat inlägg! Hur dåligt det än är så kommer den upp!

Juste jag hade bästa Joppe idag igen,jag tror han har blivit en av mina favorit hästar! :)


hej då

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards