Helmut är bäst!

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 22 november 2012 19:40

Hej! Snart ska jag kolla på hela Sverige bakar,och idag får man veta vem som vinner! :D



Av Freia Vahsten Svennas - 22 november 2012 19:35

Bogart

f

e.

u.

ue.

2000

Orchis Fragans


Gimmic RP


Bruntigrerad, D-ponny 145cm


Kom till ridskolan 2004 från Gotland.


Bogart föddes på Gotland den 1 maj år 2000. Han är också en av stallets snällaste ponnyer. Men han har inte så¨mkt man och svans att skryta över.

Bogart är en duktig dressyr ponny och hoppar bra (men smiter gärna förbi hindrerna om ryttaren ej passar sig). Han kan vara lite seg ibland.


 


hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 22 november 2012 19:30

Fideli!<3

f

e.

u.

ue.

2001

Orchis Morio


Ali Pru    

Brun


Kom till ridskolan 2004 från Gotland.

Fideli är lagom pigg och riktigt rolig att rida. Hon är också väldigt snäll. Och inte ett dugg stoig!


 

 


hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 22 november 2012 19:24

Eller jag tror att det är ett prov..


Om Hälsinglands karta, tror att det kommer gå bra!    Kan vad allt heter, Vatten: Bottenhavet,Ljusnan,Dellensjöarna.  Tätorter: Söderhamn,Hudiksvall,Ljusdal och Bollnäs. Landskapsdjur: Lodjur. Landskapsblomma: Lin


Men man måste också kunna vart det ligger någon stans på Hälsinglands karta.


 


hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 22 november 2012 19:19

Hej! Idag hade vi matte prov om olika begrepp, term+term= summa. Och så, och jag fick 1 fel,för jag råkade byta plats på nämnare och täljare... Jag skrev så här  nämnare delat på täljare=kvot men det skulle ha vart täljare delat på nämnare=kvot....


men på onsdag så fick man göra om och då ska jag f*n ha alla rätt!


 

Eller hur Magic?



                                                  
                        

.

Av Freia Vahsten Svennas - 22 november 2012 19:03

Hej!


När jag och Vilma skulle gå hem från Roxanna så gick vi vilse ( har bara gått den vägen 2 gånger). Vi hamnade vid polisstationen. Och då fick vi gå i stan, och det är läskigt, för det är jätte många som blivit misshandlade där... Och sen fick vi gå bredvid skogen och där finns blotten tror jag. Men det var iaf läskigt! :o


 

Skulle vilja ha en hund!



Av Freia Vahsten Svennas - 22 november 2012 15:59

Vilma är The ring och jag och Roxanna springer ifrån henne, Vilma är läskig i mörkret när hon har håret över ansiktet! !!!!   

Av Freia Vahsten Svennas - 22 november 2012 07:29

Datorn håller på sådär hela tiden så det blir nog inte så jätte många i denna del...


 

Blixten!<3


 

Blixten! <3


 

Olle! <3


 

Olle! <3


 

Vitnos och Kolan! <3


 

Hanna och Kolan! <3


 

Rolle! <3


 

Rolle! <3


 

Rolle! <3


 

Rolle!<3


 

Rolle!<3


 

Rolle! <3


 

Rolle!" <3


 

Vitnos!<3


 

Rolle! <3


 

Rolle<3


 

Rolle! <3


 

Kolan och Rolle! <3


 

Vitnos,Kolan och Rolle! <3


 

Vitnos,Kolan och Rolle! <3


 

Vitnos,Kolan och Rolle! <3


 

Totte och jag! <3


  '

Totte och jag! <3


hej då!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards