Helmut är bäst!

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 5 november 2012 21:21

Mina rädslor!


1. Ormar

2. Sprutor

3. Spindlar


 


hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 5 november 2012 21:18

En bild som gör mig glad!


Denna bilod,på mig och Helmut! <3

 



hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 5 november 2012 16:29

Hej! 


Nu tänker jag berätta en dröm, som jag drömde om i natt,det handlar om min abvf (allra bästa vän föralltid). 

Då börjar jag berätta då.

__________________________________________________________________________________________________


Jag gick in på sävas hemsida, och då stod det som överskrift, "RIP HELMUT"! Då började jag gråta när jag läste det, och så läste jag vad som hade hänt. Och då stod det att Helmut hade blivit sjuk,fått cancer, och då var han tvungen att avlivas. Jag blev jätte jätte ledsen...Jag kollade på massa bilder på honom, mest på den närjag kramar honom.

 

Jag bara grät hela dagarna, jag kunde inte gå till skolan. Jag kunde inte gå till stallet. Och sen gjorde jag en video på youtube som hette "RIP HELMUT" och skrev massa saker och så hade jag bilder på honom och så. Sen så pratde jag i en video den hette "SAKNAR DIG MIN ABVF"! Men i alla fall, ingen kunde trösta mig, inte Magic,inte Ina,inte Teddy,inte Joppe och inte mina djur,INGEN! Och jag blev erbjuden att få en häst av mina föräldrar men jag ville inte ha en häst, längre. Så jag slutade rida och åka till stallet och så... 

 


Jag grät jätte mycket på riktigt, för jag var vaken när jag drömde, och sen tänkte jag, "tänk om det har hänt Helmut något på riktigt och då sprang jag till datorn och sökte på savaridcenter.se och kollade om det hade hänt nåt,men som tur var hade det inte gjort det. Sen så drömde jag inte om det något mer,men sen på lektionen, så blundade jag och då såg jag Helmut galoppera på en äng med mig på ryggen, och sen kom den där jobbiga "drömen om när Helmut dör upp" ,så då fortsätter vi! 

_________________________________________________________________________________________________


Jag tänkte att Helmut var borta, han fanns inte mer, och jag aldrig kommer få krama honom,aldrig få se honom. Och då satt jag mig i ett hörn i mitt rum och grät och sen kom det in några personer och frågade varför jag är ledsen och då sa jag "jag är ensam,jag är ensam! (vet att det finns en spökhistoria som typ går så), och då frågade de varför jag är ledsen, och då sa jag "för att min allra bästa vän är borta" var är han frågade de. "I himlen" sa jag.



Det var den drömmen... Här är bilder på min abvf!!   

 

  Jag och min älskling! 

 

 

 

 

Vi tillsammans föralltid! <3

 

 

Someone like you!! <3 

 

I love you so much!! <3

 

   

<3

 

 

 

 

 

 

 

 



hej då





Av Freia Vahsten Svennas - 5 november 2012 14:17

Hej! Nu är jag hemma från skolan,vi gjorde inte så mycket idag... Och på NO lektionen hade vi en vikarie och han slog 2 styckna med ett skohorn... 


Men somsagt vi gjorde typ inget,vi fick bara 2 läxor. 


Snart kommer det om min abvf (allra bästa vän föralltid)!   



hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 5 november 2012 07:16

Hej! Nu ska jag skriva inlägget om rönna!


Först så skulle vi rida, vi skulle tävla lite mot varandra, mitt lag vann varjke gång,jag hade Vilma och Jonna i mitt lag. Vi hade bara med 2 hästar ,Pigge o Ina! Först tävlade jag,Jonna o Vilma med Ina, och de andra på Pigge sen bytte vi. Sen så åt vi korv och efter korven fikade vi. Sen gick vi en kort kort spökrunda i skogen.Sen så fick vi stoppa ner handen i en burk,det fanns fejk spindelnät där,det kändes skit äckligt. Juste innan spökrundan berättade vi spökhistorier. Efter spökrundan så hade vi dansstopp, sen så dansade vi i Birdies box! :)


Här kommer bilder!:)


 

Vilma och Ina!

 

Vilma och Ina!

 

Jonna o Ina!

 

Duktig Ina!

 

<3

 

<3

Vilma,Jonna och Maya dansar i Birdies box :D

Skelletet i spökrundan! 

Pigge pysslas om! 

Vilma,jag och Jonna borstar Ina! 


Blenda stoppar ner handen i den där burken.

Maya och Pigge! 

Vilma och Ina! 

Jag och Ina! Gud vad jag har ut benen där.... :P

Jonna och Ina! 

Milia och Ina! 

Jonna och Pigge! 

Jag och Pigge!

Milia,Jennifer,Maya och jag.

Jag ska stoppa ner handen i den där burken! 


det var alla bilder så hej då


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards