Helmut är bäst!

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 7 november 2012 22:14

Hej! Jag fick ett meddelande för några timmar sen och där stod det lite saker och att man skulle kopiera texten och skicka till 15 andra bra tjejer, alltså smsa, annars så skulle det komma en död tjej till ens rum,och jag har inga pengar på min mobil...

Det kommer bli en läskig natt!


 

hej då och ses i morrn,I think

Av Freia Vahsten Svennas - 7 november 2012 22:02

 

Av Freia Vahsten Svennas - 7 november 2012 21:15

Hej! Nu måste jag göra en läxa det handlar om teven och hur många timmar man ser på den varje dag och då skulle vi kolla hur mycket vi såg på tv på 3 dagar,jag fick upp till, 6 timmar och 40 minuter!


Men hej då!


 


Av Freia Vahsten Svennas - 7 november 2012 21:01

Hej!


På facebook la jag ut 1 bild på Helmut,en bild på Ina,en bild på Teddy,en bild på Magic och en bild på Joppe och skrev "gilla om du tycker Helmut är söt"


och det är redan några som gillat, här är resultaten just nu!


Gilla om du tycker att Joppe är söt!

Joppe,2 gillningar!


Magic,1 gillning!


Ina,4 gillningar!


Teddy,3 gillningar!


Helmut,3 gillningar!


Så är resultaten just nu. hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 7 november 2012 20:15

Något du önskar dig!


1. att de jag känner som har gått bort,ska komma tillbaka!

2. Att jag ska få Helmut,Magic eller Joppe eller alla 3!

3. Att jag ska få någon häst!



 



Av Freia Vahsten Svennas - 7 november 2012 17:35

Hej!


Jag tror att gud ser ut såhär: Han har en vit sak, typ som en klänning,sånna som prästar har, och ett kors på framsidan av "klänningen". Han har grått hår, och tjocka ögonbryn, ganska liten näsa, munnen är lite mitt emellan,inte stor och inte liten. Han har långt grått skägg. Och bruna,stora ögon. Och han är lång och smal. Han är gammal. Jag ska rita en bild på honom med datorn!


Så tror jag gud ser ut i alla fall! :)


 


Okej,inte riktigt så men jag är dålig på att rita..


Snygg va?



Av Freia Vahsten Svennas - 7 november 2012 14:57

Hej! 


Nu hade jag tänkt att ha en frågestund, så skicka in frågor i kommentar eller där det står "ställ en fråga till mig"! :) Svarar på alla och svaren kommer i en video! :) Jag svarar på frågorna när jag känner att jag har tillräkligt med frågor! :) Så hoppas att ni skickar in frågor och hej då!    




Av Freia Vahsten Svennas - 7 november 2012 14:54

Hej! Nu har jag kommit hem från skolan! :) 

Och på idrotten skulle vi visa upp något från det vi övade på igår och jag tog den när man skulle hoppa på klintar, för det är den ända man inte behöver göra kullerbytor på. Och det gick väl ganska bra för mig, tror jag klarade alla,utom lufthopp, för det känndes som att jag inte klarade,mnen vet ej.. 


Men ska nog vara med Vilma sen! :) 



hej då

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards