Helmut är bäst!

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 4 november 2012 22:20

Jag skrev inlägget om skökkvällen och när jag höll på att ladda upp bilder försvann inlägget,dumma dator!!! Men inlägget kommer imorrn i stället orkar inte skriva om det just nu...


 


Av Freia Vahsten Svennas - 4 november 2012 22:01

MINI HOPPE IS CRAZY!!!



Hoppas det kommer upp,annasr gå in på youtube,sök på ronna vf, och sen finns det ne video som heter Mini hoppe is crazy!  För det går inte att kopioera sidan just nu   


hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 4 november 2012 22:01

MINI HOPPE IS CRAZY!!!



Hoppas det kommer upp,annasr gå in på youtube,sök på ronna vf, och sen finns det ne video som heter Mini hoppe is crazy!  För det går inte att kopioera sidan just nu   


hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 4 november 2012 21:57

Hej! Förlåt att jag inte gör så många inlägg,ska försöka göra fler!! :)


Snart kommer videon på MIni hoppe upp! :D


Här är en bild på honom när han klättrar i träd!

 


hej då ses senare!

Av Freia Vahsten Svennas - 4 november 2012 20:49

Hej! Jag trodde att video klippet på Mini hoppe hade kommit upp på youtube men nej det hade det inte,så får vänta lite till! :(


Berättar om spökkvällen i rönna sen! :)

Av Freia Vahsten Svennas - 4 november 2012 12:54

Hej! Jag har inte kunnat blogga för jag har städat Nopran och Brunos burar och mitt rum! :) 


Längtar till kl 3 när vi ska på spökkväll och få träffa Pigge! :) 

Juste jag har fixat lite på Tures grav och så,jag ska fixa Kolan också! 


Och ni vet Mini hoppe han hoppade upp på vårat tak! My little crazy rabbit! KOmmer film i nästa inlägg! 


hej då

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards