Helmut är bäst!

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 24 november 2012 23:45

Legolas


f

e.

u.

ue.

2003

Orchis Fragans 


Gimmic RP      

Fux


Kom till ridskolan 2007 från Gotland.

 

Legolas är precis över gränsen på att vara ponny. Han gillar när man kliar honom i pannan. Han är bra att rida. Och världens underbaraste galopp. 

 

Legolas


photo edited for free at <a href=www.pizap.com" />


Av Freia Vahsten Svennas - 24 november 2012 19:48

Hej! Idag var jag och Vilma hos Ina. Vi övade på att få fram henne i galopp, och att hon ska galoppera ett varv, hon vill typ bara galoppera ett halvt varv, och hon lyssnar inte sååå jätte bra på galoppskänkeln. Men det gick faktiskt riktigt bra idag! :D Hon galopperade ett helt varv idag :D Och en gång så skänklade jag inte eller nåt men hon började galoppera ändå. Idag var hon väldigt pigg och det var kul, och så bockade hon 4 gånger, 2 av de var hennes berömda bocksprång alltså riktigt höga och sen 2 låga bocksprång! Sen så red jag lite barbacka, det gick såååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhääääääääääääärrrrr
rrrrrrrr bra! Fast hon har blivit lite skumpigare i traven fast hon travade i försig (stav) ganska snabbt. Jag älskar hennes galopp,den är så mjuk och så galopperar hon SNABBT!! Det är kul :D

Egentligen skulle vi rida ut men det blev för mörkt,men vi ska försöka göra det nästa gång vi åker! :)


 

 

Ja,ni ser ju att det var ganska mörkt ute...

 

 

You make me smile :) ♥



hej då


Av Freia Vahsten Svennas - 24 november 2012 13:50

Hej! Nu ska jag gå hem till Vilma


 


Av Freia Vahsten Svennas - 24 november 2012 12:33

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" border="0" />


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards