Helmut är bäst!

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 16 november 2012 23:50

Godnatt, är super trött!! Ses i morrn! 


 


Av Freia Vahsten Svennas - 16 november 2012 23:11

Kicking Kevin "Kevin"


f



2002

Imp. Irland

Skäck, D-ponny 142cm


Kom till ridskolan 2009 från Västerås och hade då varit i Sverige 1 vecka.

Kevin är väldigt stark! Och han har blivit GANSKA tjurig i spiltan... 

 

Kevin


 

 

 

HEJ DÅ!

Av Freia Vahsten Svennas - 16 november 2012 21:57

hej, nu ska jag skriva om ridning. 


Jag fick Pärla! Blev jätte glad för jag hade aldrig ridit henne och jag önskade henne, men hon är seg som sirap! Jag visste att hon var seg, men hon var segare idag sa Åsa. Så jag blev jätte trött i benen. Men ibland lyssnade hon,  en gång när vi skulle galoppera behövde jag bara trycka lite med skänkeln och en annan gång så ställde hon sig och  ville inte gå fram... Och hon är ganska svår att fatta galopp med för hon är blandning av halvblod o travhäst och hon vill bara trava JÄTTE fort, och då blir det väldigt skumpigt, när jag red utan stigbyglar... Så höll på att ramla av.... Min sits var inte så fin... Det kommer ni se på filmen, så don't bully me!

 

Pärla! <3

 



Sen åkte jag ju till stallet igen och då kollade jag o Vlma bara på när de andra hoppade och så tog jag en bild när Citrus ligger ner. 

 


hej då, kommer kanske en film när Åsa och Vilmas mamma hoppar.

Av Freia Vahsten Svennas - 16 november 2012 18:33

Hej! 


Idag så kom ju Moni Nilsson och pratade om sina böcker! Och hon var jätte snäll. Och sen fick vi höra att Moni tyckte att vi och den andra 5:an var de bästa klasserna hon varit i. :D Så det var kul. Sen hade vi bland annat musik, det gick skit bra!!! <3 

Berättar om ridningen sen,eftersom att jag ska till stallet snart! :)


 

Söta Norpan! <3

Av Freia Vahsten Svennas - 16 november 2012 15:36

Hej! 


Snart så ska jag rida,vi har hästbyte så det är spännande! :) Filmar såklart!! Sen ska Åsa och Vilmas mamma rida,hoppa, då ska jag KANSKE filma! :)


 

Berättar om dagen sen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards