Helmut är bäst!

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 9 november 2012 20:53

Hej! Nu tänker jag berätta om ridlektionen o kadriljen!


Vi börjar med ridlektionen!


Idag var det sista gången jag hade Joppe,nästa gång är det någon annan pålle. Vilma fick Fideli. Men alla red barbacka förutom 3, vi brukar kallas barbackagruppen. Men det gick jätte bra,vi hade dressyr. Och jag fick beröm flera gånger för att Myran tycker att jag har en bra balans, så det är kul att höra! Film kommer antingen i morrn eller på söndag!!

Kan tyvärr inte lägga upp någon bild,bloggplatsen.se vill ej....


KADRILJEN!

Jag fick Legolas och Vilma fick Fideli igen! Det gick super bra för att vara första gången! :) Fast vi behövde driva på Legolas och Fideli ibland, efter som att de stora hästarna är mycket snabbare. Men jag är super nöjd. Och Legolas o Fideli var bra vänner! :) Men det var riktigt kul, nu är det BARA en månad kvar tills nästa kadriljen.


KOmmer KANSKE bilder för vet inte hur man stavar hennes namn, tog några kort, så hoppas hon lägger upp de på åkerbyhemsidan,så lägger jag upp här! :)


hjej då



Av Freia Vahsten Svennas - 9 november 2012 14:24

Hej!



Nu är jag hemma från skolan... Det gick bra!! Till och med på musiken! :D


Och nu är det HELG!!!! :) Kul,kul!    Ska nog åka till Dreamy i helgen,och så hoppas jag att jag o Vilma åker till Ina också!


 

Jag tror att vi ska ha de här katterna! :)


Sen ska jag ju också rida 2 gånger idag, först vanlig lektion,sen kadrilj, så kommer vara i stallet länge. Filmar på lektionen, men tyvärr så kan jag ej filma på kadriljen. Så jag måste äta mycket nu,annars kommer jag svälta ihjäl! Stallet från ca 16.15-21.00 :) Let's eat anything!


hej då!

Av Freia Vahsten Svennas - 9 november 2012 07:20

Hej! Igår så kom höökssakerna, aå jag måste ta kort på sakerna, och visa er! :)


 



hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 9 november 2012 07:15

Hej! Är ganska nervös...


1. Vi ska ha musik idag och förra gången skämde jag ut mig!


2. Jag ska rida kadrilj efter min vanliga ridlektion.



 

Bästa Dreamy! <3


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards