Helmut är bäst!

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 23 november 2012 23:52

Är super duper trött,så jag går och lägger mig och drömmer om mina älsklingar! <3

Magic,Helmut,Ina,Teddy,Joppe och E.....!

 

längtar till katterna kommer! <3


godnatt!

Av Freia Vahsten Svennas - 23 november 2012 23:03

* När jag rider på ridskolan brukar jag altid kolla i spegeln.



hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 23 november 2012 20:27

Caramia! <3

född: 2007


Jag har aldrig ridit henne men hon verkar bra. Hon har typ världens mjukaste päls. Vilma sa att hon är bra att rida. Hon är väldigt snäll tycker jag.



hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 23 november 2012 19:49

* Jag kommer på massa sånna här men när jag väl gör de brukar jag få hjärnsläpp!

* Dreamy och Pärla kanske är mina favvohästar, vet ej. (Har väldigt lätt för att få favvohästar)

* Jag säger inte mamma och pappa

* Jag har världens bästa ridlärare

* jag hatar skolansmat

* Måste blogga MINST ett inlägg om dan


Nu kommer jag inte på fler,men hej då!


 


Av Freia Vahsten Svennas - 23 november 2012 19:29

 

Jag och Totte! <3


 

Jag och Totte! <3


 

Jag och Rufus! <3


 

Jag och Rufus! <3


 

jag


 

jag


 

jag


 

jag


 

jag


 

Lakris! <3


 

jag


 

jag


 

jag


 

jag


 

jag


 

Lakris! <3


 

jag


hej då


Av Freia Vahsten Svennas - 23 november 2012 18:19

Hej! Det gick mycket bättre idag,hon var mkt piggare, och hon stannade bara 2 gånger förra gången stannade hon typ 100 gånger! Vi hade bommar idag,galoppbommar. Hon ville bara trava över de först,men en gång fick jag fram henne i galopp och hoppade hon över! :) Pärla är faktiskt väldigt rolig att rida. Även fast hon kan vara lite seg!


Och det fanns faktiskt 2 hästar lediga,Totte och Simson. Och jag tror att jag ska vara hyrryttare på Totte över lovet :)


 


 

Söta Pärla! <3


HEJ DÅ! <3

Av Freia Vahsten Svennas - 23 november 2012 15:11

Hej! Idag ska jag rida, på Pärla tror jag... Världens segaste häst,typ. Men jag gillar henneändå för det är kul att kämpa med att få fram henne. Kan tyvärr inte filma idag.... Och över jullovet så får man hyra häst, och idag skulle jag och Myran våran ridlärare prata om det, ifall det finns någon häst som passar. Så hoppas att det finns någon ledig häst! :) Men tyvärr är Magic upptagen det vet jag redan....


 

söta Pärla!<3


hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 23 november 2012 07:29

Jag har jätte ont i huvudet nu... MEN jag ska ändå gå till skolan,för vi har både glosor och kartan.. Och så rider jag ju idag,och ridningen vill jag ej missa.


Men nu ska jag till skolan,hej då!


 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards