Helmut är bäst!

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Dreamy!

Av Freia Vahsten Svennas - 18 november 2012 14:20

Hej! 


Dreamy fick komma ut själv idag pga Happy har tappat en framsko och haltar, och Teddy måste stå med Happy annars river han hela stallet för han kan inte stå själv. 

Dreamy var jätte nervös idag, på vägen till padocken skyggade hon flera gånger. Och i padocken så skritta vi ett tag,sen så började hon bara att trava och så fick jag ej stopp på henne på ett tag. Efter ett tag styrde jag in i stängslet och då saktade hon av till skritt, sen så byte jag varv för hon hade gått i det andra så länge. Och då skrittade hon ett tag sen började hon trava av sig själv och då styrde jag in i stänglset och då skrittade hon ett tag. Sen började hon typ tölta, sen så travade hon vanligt ett tag, sen så började hon galoppera, sen trava och sen kunde jag sakta av. Sen skrittade hon väldigt lungt. Och då kom det en hund springandes och hon blev JÄTTE rädd och skyggade och allt och höll på att springa över Åsa. 


Sen bestämmde vi oss för att skritta hem och då var hon ganska lugn. 


Tyvärr så hann vi inte filma pga jag hade min mobil i min jackficka  och då kunde jag inte ta ut den eftersom att hon höll på så. 

Men här är iaf 3 kort. 


 Dreamy! <3


 

Teddy! <3


 

Happy! <3


hej då

 
 
vilma

vilma

18 november 2012 20:52

Och tyvär så vågade inte jag rida på henne sen det var ganska tråkigt och att jag inte hann rida på Teddy igår..:(

http://vilma pettersson

Freia Vahsten Svennas

18 november 2012 21:14

mm

Du skulle hunnit, och på vägen tillbaka frågade jag om du ville rida

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freia Vahsten Svennas - 22 december 2012 01:47


http://freialovehorses.bloggplatsen.se/   Hej då, http://freiaochhelmut.bloggplatsen.se/   Och hej: http://freialovehorses.bloggplatsen.se/       ...

Av Freia Vahsten Svennas - 22 december 2012 01:05


 Jag har bestämt mig!   Jag ska göra en ny blogg och sluta på denna. Men släpper den när den är klar. Typ snart. Så höll utkik! :) Headern kommer jag göra typ i morrn eller nåt om jag åker till någon häst och tar lite "juliga" bilder.   V...

Av Freia Vahsten Svennas - 21 december 2012 22:48


Hejsan!   Funderar på att byta blogg till typ "freialovehorses" eller nåt för då kan jag göra headrar med fler hästar än bara Helmut. För nu till jul skulle jag vilja ha en julheader och Helmut rider jag ju inte på. (har ju bara gjort det en gång...

Av Freia Vahsten Svennas - 21 december 2012 20:47


  Citrus! <3    

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards