Helmut är bäst!

Direktlänk till inlägg 24 november 2012

Ina!

Av Freia Vahsten Svennas - 24 november 2012 19:48

Hej! Idag var jag och Vilma hos Ina. Vi övade på att få fram henne i galopp, och att hon ska galoppera ett varv, hon vill typ bara galoppera ett halvt varv, och hon lyssnar inte sååå jätte bra på galoppskänkeln. Men det gick faktiskt riktigt bra idag! :D Hon galopperade ett helt varv idag :D Och en gång så skänklade jag inte eller nåt men hon började galoppera ändå. Idag var hon väldigt pigg och det var kul, och så bockade hon 4 gånger, 2 av de var hennes berömda bocksprång alltså riktigt höga och sen 2 låga bocksprång! Sen så red jag lite barbacka, det gick såååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhääääääääääääärrrrr
rrrrrrrr bra! Fast hon har blivit lite skumpigare i traven fast hon travade i försig (stav) ganska snabbt. Jag älskar hennes galopp,den är så mjuk och så galopperar hon SNABBT!! Det är kul :D

Egentligen skulle vi rida ut men det blev för mörkt,men vi ska försöka göra det nästa gång vi åker! :)


 

 

Ja,ni ser ju att det var ganska mörkt ute...

 

 

You make me smile :) ♥



hej då


 
 
vilma

vilma

25 november 2012 11:30

det gick verkligen super bra igår men vi får försöka komma ut nästa gång ;) <3

http://vilmapettersson.bloggplatsen.se

Freia Vahsten Svennas

25 november 2012 15:41

ja, visst gjorde det :) mm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freia Vahsten Svennas - 22 december 2012 01:47


http://freialovehorses.bloggplatsen.se/   Hej då, http://freiaochhelmut.bloggplatsen.se/   Och hej: http://freialovehorses.bloggplatsen.se/       ...

Av Freia Vahsten Svennas - 22 december 2012 01:05


 Jag har bestämt mig!   Jag ska göra en ny blogg och sluta på denna. Men släpper den när den är klar. Typ snart. Så höll utkik! :) Headern kommer jag göra typ i morrn eller nåt om jag åker till någon häst och tar lite "juliga" bilder.   V...

Av Freia Vahsten Svennas - 21 december 2012 22:48


Hejsan!   Funderar på att byta blogg till typ "freialovehorses" eller nåt för då kan jag göra headrar med fler hästar än bara Helmut. För nu till jul skulle jag vilja ha en julheader och Helmut rider jag ju inte på. (har ju bara gjort det en gång...

Av Freia Vahsten Svennas - 21 december 2012 20:47


  Citrus! <3    

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards