Helmut är bäst!

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 4 december 2012 23:32

Av Freia Vahsten Svennas - 4 december 2012 23:17

Förlåt för dålig uppdatering... Jag har faktiskt ingen förklaring. Men jag ska försöka bättra mig. Men nu måste jag sova. God natt!

Av Freia Vahsten Svennas - 4 december 2012 22:51

Karuso

f

e.

u.

ue.

1996 Krius xx

Lucinda

Ciceron


Fux

Kom till ridskolan 2006.

Karuso är en ganska skräckinjagande häst på ytan då han sällan har öronen framåt, men bakom den fasaden finns en riktigt trevlig och snäll häst, det gäller bara att hitta vägen dit. Karuso gillar att hoppa men är även en fin dressyrhäst när han väl vill.

 

 


Av Freia Vahsten Svennas - 4 december 2012 22:20

 

vildsvin


 

Apor som fått smisk!


 

En orm, fy vad läskig!!


 

krokodil


 

krokodil


 

varg


 

oxe tror jag


 

papegoja


 

lodjur


 

jag och Lakris


 

Lakris (ingnorera mitt ben,tack)


 

Lakris


 

Lakris


 

Jordi (27 år, död nu   )


 

en kalv


 

kalv


 

kalven med sin mamma Mu!


 

Får får får, nej får får lamm


 

kalv


 

jag och ett lamm


 

lamm


 

Mamman: Klätterapa

Lammet: Jag är ingen apa jag är ett lamm, ÄGD!!

Mamma: -_-


hej då

Av Freia Vahsten Svennas - 4 december 2012 21:09

Vi fodrade. Sen gick jag och gosade med Magic, och kom på en låt som jag sjunger 24/7, och Vilma verkar bli irriterad av den    Den går "Meggie,Meggie,Magic,bäst i hela världen"!

Det stack ut lite höströn från höluckan, och då snappade han åt sig dem, han är min favorit tjockis!   


  '

haha



 

Meggie,Meggie,Magic,bäst i hela världen!!   

Av Freia Vahsten Svennas - 4 december 2012 18:24

Idag när vi hade träslöjd blev jag nästan klar med min byrå som jag har hållt på med, skit länge. Men då passade inte 2 lådor..... Och på idrotten dansade vi, pinsamt   


Sen var jag med Roxanna, vi var med kattungarna och kollade på en tarzan film. (inte den tecknade). Men det var i af jätte kul!   


Men snart ska jag till stallet, till Magic,Joppe,Pärla och till min lilla hyrhäst!! <3


 

Totte!<3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards