Helmut är bäst!

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Freia Vahsten Svennas - 1 december 2012 21:54

Jag drömde förut att jag tävlade med henne och då stegrade hon sig och skyggade. Sen så kunde jag lugna ner henne. Och när vi skulle hoppa så var hon jätte duktig och flög över hindrerna. Men när alla började applådera så blev hon jätte rädd.... Så hon bockade skit högt, så högt så att hennes bakben kom över huvudet och så landa hon på rygg på mig, och då försökte de få bort Dreamy. Och då gick hon om kull för hon hade skadat benet och då gick jag upp till Dreamy och då ringde vi veterinären och de sa att de behövde avliva henne... 

_________________________________________________________________________________________________


Och jag vill inte att det ska hända på riktigt. 


-Finaste tjejen!


 

 

 

 

vig är hon också

 

 

 

 

 

 

shit vad hon är fin!   erkänn att  hon är fin som in i bomben!

 

 

 

Jag säger bara 3 ord: Jag älskar dig!


Av Freia Vahsten Svennas - 1 december 2012 20:30

Namn: Vet inte än

Ålder: Lite mer än 2 månader

Färg: Gula,men en av de är typ randig och den andra prickig, det ser man på denna bild

 

Randiga och prickiga, ser ni?


Hos den där gubben så var de väldigt tama och lekfulla,men nu är de lite rädda. Men det förstår jag eftersom att de bara har vart hos den där gubben. Han sa också att de 2 ville vara tillsammans helst. Och de kostade en krona styck. 


Av Freia Vahsten Svennas - 1 december 2012 17:10

Nu har vi hämtat katterna, först var de jätte rädda och pep hela tiden men sen lugna de ner sig. Jag har filmat de så dem kommer upp någon gång. Vet inte vad de ska heta än.

Av Freia Vahsten Svennas - 1 december 2012 08:59

När jag bloggar från mobilen och sen så läser jag det när jag publicerat . Då är det frågetecken efter varje mening och det ska det inte vara. Men blir det så för er?

Av Freia Vahsten Svennas - 1 december 2012 08:58

När jag bloggar från mobilen och sen så läser jag det när jag publicerat . Då är det frågetecken efter varje mening och det ska det inte vara. Men blir det så för er?

Av Freia Vahsten Svennas - 1 december 2012 08:54

Godmorgon!
Idag är det första advent, plus 24 dagar till julafton?
Fast jag har ingen adventkalender?

Och idag ska vi hämta katterna! ?

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards