Helmut är bäst!

Direktlänk till inlägg 1 december 2012

Vill tävla med Dreamy! Fast...

Av Freia Vahsten Svennas - 1 december 2012 21:54

Jag drömde förut att jag tävlade med henne och då stegrade hon sig och skyggade. Sen så kunde jag lugna ner henne. Och när vi skulle hoppa så var hon jätte duktig och flög över hindrerna. Men när alla började applådera så blev hon jätte rädd.... Så hon bockade skit högt, så högt så att hennes bakben kom över huvudet och så landa hon på rygg på mig, och då försökte de få bort Dreamy. Och då gick hon om kull för hon hade skadat benet och då gick jag upp till Dreamy och då ringde vi veterinären och de sa att de behövde avliva henne... 

_________________________________________________________________________________________________


Och jag vill inte att det ska hända på riktigt. 


-Finaste tjejen!


 

 

 

 

vig är hon också

 

 

 

 

 

 

shit vad hon är fin!   erkänn att  hon är fin som in i bomben!

 

 

 

Jag säger bara 3 ord: Jag älskar dig!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freia Vahsten Svennas - 22 december 2012 01:47


http://freialovehorses.bloggplatsen.se/   Hej då, http://freiaochhelmut.bloggplatsen.se/   Och hej: http://freialovehorses.bloggplatsen.se/       ...

Av Freia Vahsten Svennas - 22 december 2012 01:05


 Jag har bestämt mig!   Jag ska göra en ny blogg och sluta på denna. Men släpper den när den är klar. Typ snart. Så höll utkik! :) Headern kommer jag göra typ i morrn eller nåt om jag åker till någon häst och tar lite "juliga" bilder.   V...

Av Freia Vahsten Svennas - 21 december 2012 22:48


Hejsan!   Funderar på att byta blogg till typ "freialovehorses" eller nåt för då kan jag göra headrar med fler hästar än bara Helmut. För nu till jul skulle jag vilja ha en julheader och Helmut rider jag ju inte på. (har ju bara gjort det en gång...

Av Freia Vahsten Svennas - 21 december 2012 20:47


  Citrus! <3    

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards