Helmut är bäst!

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

minnen med Dreamy,Pärla och Joppe!

Av Freia Vahsten Svennas - 8 december 2012 18:16

Det var bra att jag inte skrev minnen med Pärla i torsdags för igår fick jag ett till.


                                                  
           


                                                  
                         Pärla


1. Igår när vi hoppade banan andra gången var hon så pigg, och jag fick mkt beröm. Kolla!

 

min ridlärare skrev detta! :)


2. När vi skulle rida med super korta stigläder så verkade Pärla tycka att det var super skönt att få ryggen fri. Hon såg jätte glad ut.


3. Tråkigt minne. När jag skulle ge henne en godis förut (hon är nafsig och väldigt matglad) så glufsade hon i sig hela min hand och höll fast den med sina tänder, sen när jag väl fick ut den sprutade det blod.


 

 

 

 



                                                  
                           Joppe!

1. När jag gosade med honom la han mulen på min kind.

har typ inga minnen.

 

 

 

 


                                 Dream Woman Laday "Dreamy"

1. När jag red henne första gången för ganska länge sen. Så red jag utan stigbyglar och hon är ganska skumpig. Och då började hon trava och jag gled av.

2. När jag hoppar med henne så tar hon i så mkt och det är riktigt kul.

3. Sist jag red henne så var hon så nervös och så började hon tölta och galoppera (hon brukar typ aldrig galoppera). Men det var faktiskt kul när hon töltade,och hennes galopp är mjuk.

 

 

 

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freia Vahsten Svennas - 22 december 2012 01:47


http://freialovehorses.bloggplatsen.se/   Hej då, http://freiaochhelmut.bloggplatsen.se/   Och hej: http://freialovehorses.bloggplatsen.se/       ...

Av Freia Vahsten Svennas - 22 december 2012 01:05


 Jag har bestämt mig!   Jag ska göra en ny blogg och sluta på denna. Men släpper den när den är klar. Typ snart. Så höll utkik! :) Headern kommer jag göra typ i morrn eller nåt om jag åker till någon häst och tar lite "juliga" bilder.   V...

Av Freia Vahsten Svennas - 21 december 2012 22:48


Hejsan!   Funderar på att byta blogg till typ "freialovehorses" eller nåt för då kan jag göra headrar med fler hästar än bara Helmut. För nu till jul skulle jag vilja ha en julheader och Helmut rider jag ju inte på. (har ju bara gjort det en gång...

Av Freia Vahsten Svennas - 21 december 2012 20:47


  Citrus! <3    

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Om jag byter blogg,kommer ni kolla in den?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards